marți, 7 octombrie 2014

Pentru Dumnezeul din voi de la Dumnezeul din mine

Adevarata compasiune

Mountain_Buddha“O poveste foarte frumoasa spune ca Buddha, odata ajuns la portile Nirvanei, a fost intampinat de mii de ingeri si sfinti care cantau si ii celebrau sosirea. Portile erau larg deschise, insa Buddha s-a oprit si a privit in urma. Toti asteptau ca Buddha sa paseasca pragul Paradisului, dar Buddha nu schita nici cel mai mic gest.
Apropiindu-se de el, i s-au inchinat cu palmele impreunate la piept si l-au intrebat: ” Ce se intampla? De ce nu intri?” Buddha a raspuns: “Nu pot intra, cata vreme nu pasesc peste acest prag toti cei care vin in urma mea. Vad ca miliarde de fiinte se zbat in intuneric si in suferinta, asa cum am facut si eu timp de mii de vieti. Nu pot sa-i abandonez, au nevoie de ajutorul meu. Odata ce am intrat pe taramul Infinitului nu le mai pot intinde mana.

Va rog, inchideti portile, pentru ca voi intra doar atunci cand vor trece acest prag toate fiintele.

http://astrodeva.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu