marți, 7 octombrie 2014

Rugaciunea lui Solomon

Rugaciunea lui Solomon

Maestrul OMRAAM AIVANHOV


Unii dintre voi m-au rugat sa va spun Rugaciunea lui Solomon, pe care nu au auzit-o pana acum. Desigur, pot sa o fac, am facut-o de cateva ori in trecut, in circumstante exceptionale, dar inainte, va voi spune acestea:

În zilele noastre, cand ezoterismul si stiintele oculte sunt la moda, din ce in ce mai multe cunostinte care stateau ascunse de secole sunt puse la dispozitia tuturor. În trecut, ele erau date numai celor care se aratau demni, dar acum sunt etalate la lumina zilei. Şi nu numai ca sunt etalate la lumina zilei, dar se prezinta, amestecat, adevarul si falsul, bunul si raul, magia alba si magia neagra, fara a invata oamenii sa faca diferenta intre cele doua si fara sa fie preveniti de pericolele teribile spre care alearga aruncandu-se orbeste in nu conteaza ce studiu si in nu conteaza ce practica. Deci, fiti atenti!


Aceasta rugaciune, numita Rugaciunea lui Solomon, este foarte puternica din cauza tuturor numelor divine care sunt invocate si nu putem sa o spunem fara sa ne luam precautii. Trebuie ca, in prealabil sa fi depus o munca de stapanire de sine asupra noastra insine, pentru a ne adresa fara pericol sefiroturilor, ierarhiilor ingeresti si lui Dumnezeu pronuntandu-le numele cu voce tare. Şi chiar numai pentru a asculta aceste nume, care sunt cele mai sacre ale Kabbalei, e necesar de a ne pune intr-o stare de mare respect, de mare reculegere.


Iata ceea ce va cer sa faceti. Deci, iata aceasta rugaciune:


Puteri ale Regatului, fiti sub piciorul meu stang si in mana mea dreapta.
Glorie si Eternitate, atingeti-mi cei doi umerii si dirijati-ma pe caile Victoriei.
Milostenie si Justitie, fiti echilibrul si splendoarea vietii mele.
Inteligenta si Întelepciune, dati-mi Coroana.
Spirite ale lui Malhouth, conduceti-ma intre cele doua coloane pe care apasa intregul edificiu al Templului.
Îngeri a lui Nestah si Hod, intariti-ma pe piatra cubica a lui Iesod.
O Gedoulael! O Gebourael! O Tiphereth!
Binael, fii dragostea mea.
Rouah Hohmael, fii lumina mea.
Fii ceea ce esti si ceea ce vei fi, o Ketheriel.
Ischim, asistati-ma in numele lui Chadai.
Keroubim, fiti forta mea in numele lui Adonai.
Bnei Elohim, fiti fratii mei in numele Fiului si prin virtutile lui Tsebaoth.
Elohim, luptati pentru mine in numele Tetragrammaton-ului.
Malahim, protejati-ma in numele lui Yahve.
Serafim, curatati-ma in numele lui Eloha.
Haschmalim, luminati-ma prin splendoarea lui Elohim si lui Shekina.
Aralim, actionati.
Ophanim, intoarceti-va si straluciti.
Hayot-haKodesch, strigati, vorbiti, racniti, mugiti.
Kadosch, Kadosch, Kadosch, Chadai, Adonai.
Iod He Vav He.
Ehieh Ascher Ehieh.
Aleluia, Aleluia, Aleluia.
Amin.


Pentru ca aceste inalte entitati sa poata raspunde la chemarea voastra si sa va aduca ajutorul si lumina lor, trebuie cel putin sa le pregatiti in voi conditii favorabile: pace, puritate. A pronunta numele lor sau a cunoaste momentul propice pentru a le invoca nu e suficient. Pentru a atrage binecuvantari, trebuie sa va consacrati, sa va puneti in serviciul Divinitatii.


Dar cati sunt capabili sa-si abandoneze preocuparile pentru a urca aceste culmi? Foarte putini. De aceea renunt adesea sa va vorbesc despre aceste regiuni care sunt poate singurele in care ma simt fericit. Adesea, venind spre sala de conferinte, imi spun: "Astazi le voi vorbi despre Arborele Vietii si despre ierarhiile ingeresti..." Şi deja pe drum le pronunt numele in interiorul meu. Dar cand ajung si vad fetele voastre, simt ca sunt lucruri mult mai urgente pe care trebuie sa vi le spun! Cum as putea sa va intretin cu aceste subiecte sublime cand citesc in privirea voastra cat sunteti de prinsi de necazurile vietii cotidiene?..

Dar astazi am pronuntat aceste nume divine, ele au plecat in spatiu, ierarhiile glorioase au auzit ca le-am invocat si ca le-am cerut binecuvantarile lor pentru voi.


http://www.esoterism.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu