marți, 21 octombrie 2014

Nu-l vând. Îl fac cadou!  

Într-o zi, făcând curat în casă, mi-am dat seama că am foarte multe lucruri care îmi ocupă spaţiul şi pe care

nu le foloseam. Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost să le vând,majoritatea erau într-o stare foarte bună. Mi-am amintit atunci de bucuria pe care o simţeam când primeam cadouri. 

Aşa mi-a venit idea site-ului nulvandilfaccadou. În loc să vindem lucruri, le facem cadou.
Aceasta este filozofia site-ului nulvandilfaccadou.ro, înainte de a vinde sau a arunca orice lucru pe care îl considerăm util, de ce să nu-l facem cadou cuiva?
Tot ce trebuie să faci este să te loghezi şi să dăruieşti.
Ştiţi momentele alea când simţiţi că viaţa voastră e prea rutinara şi nu găsiţi un scop pe pământ. Aici e rezolvarea. Dăruieşte. De ce? Pentru că doar atunci când dăruieşti din inima vei primi bucurie. Atunci vei simţi ce înseamnă să fii om şi vei fi surprins să vezi câtă lume necesitată trece pe lângă tine, inclusiv tu. La început poate e greu să renunţi la un lucru, sau să nu vinzi acel telefon care ţi-a mâncat salariul. Încearcă o dată şi te vei contagia de fericirea care trezeşte în tine dăruirea.
Pe principiul primul venit, primul servit, vă invit în lumea cadourilor.
Dacă asta este şi mentalitatea ta, acesta este locul tău. Bine ai venit pe nulvandilfaccadou.ro!
Mai jos vă las un video care m-a impresionat destul de mult, iar fraza principală este:
"A fi bogat nu înseamnă cât de mult ai ci cât de mult dăruieşti. Oarecum, atunci când dăruieşti, vei fi mai fericit!"



http://www.nulvandilfaccadou.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu