marți, 21 octombrie 2014

 Să dăruim!

“Cine nu adună cu Mine risipește.”
“Vinde-ți ce aveți și dați milostenie. Faceți-vă rost de pungi, care nu se invechesc, o comoară nesecată în ceruri, unde nu se apropie hoțul și unde nu roade molia. Căci unde este comoara voastră, acolo este și inima voastră.”
“Dați și vi se va da, ba încă vi se va turna în sân o măsură bună. îndesată, clătinată, care se va vărsa pe deasupra. Căci cu ce măsără veți măsura, cu aceea vi se va măsura.”
“Atunci Împăratul va zice celor de la dreapta Lui: “Veniți binecuvantații Tatalui Meu de mosteniți Împărăția care v-a fost pregatită de la întemeierea lumii. Căci am fost flămând, și Mi-ați dat de mâncat; Mi-a fost sete, și Mi-ați dat de băut; am fost străin, și M-ați primit; am fost gol, și M-ați îmbrăcat; am fost bolnav, și ați venit sa Mă vedeți; am fost în temniță, și ați venit pe la Mine.”. Atunci cei neprihăniți Îi vor raspunde: “Doamne, când Te-am văzut noi flămând și Ți-am dat să mănânci? Sau fiindu-Ți sete și Ți-am dat de ai băut?. Când Te-am văzut noi străin și Te-am primit? Sau gol și Te-am îmbrăcat? Când Te-am văzut noi bolnav sau în temnită și am venit pe la Tine?”. Drept răspuns, Împăratul le va zice: “Adevărat vă spun că, ori de câte ori ați făcut aceste lucruri unuia din acești foarte neînsemnați frați ai Mei, Mie Mi le-ați făcut.” Apoi va zice celor de la stânga Lui: “Duceți-vă de la Mine, blestemaților, în focul cel veșnic care a fost pregătit diavolului și îngerilor lui! Căci am fost flamand, și nu Mi-ați dat să mănânc; Mi-a fost sete, și nu Mi-ați dat să beau; am fost străin, și nu M-ați primit; am fost gol, și nu M-ati imbrăcat; am fost bolnav și în temniță, și n-ați venit pe la Mine.” Atunci Îi vor răspunde și ei: “Doamne, când Te-am văzut noi flâmând, sau fiindu-Ți sete, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniță, și nu Ti-am slujit?” Și El, drept răspuns, le va zice: “Adevărat vă spun că, ori de cate ori n-ați făcut aceste lucruri unuia dintre acești foarte neînsemnați frați ai Mei, Mie nu Mi le-ați făcut.” Și aceștia vor merge în pedeapsa veșnică, iar cei neprihaniți vor merge in viața veșnica.”

Acestea fiind citite și recitite nu-mi rămâne decât să dăruiesc: timpul meu altora, cuvinte, din cele dinlăuntrul meu, din cele din jurul meu. Să mă risipesc de dragul altora …Începând cu cei ai casei mele și continuând cu cei din afara casei. Nu-mi rămâne decât să transpir de dragul altora, să mă doară mușchii sufletului de-atâta risipire, să nu mă mai gândesc la mine ci la ceilalți, la binele lor, la înflorirea lor.
 Să înghit în sec când aș putea să rănesc prin cuvintele mele. Să iert, DAAA, să dăruiesc iertare chiar și când nu-mi este cerută. Să-mi curăț mintea de gândurile ei rele dăruind și celor ce-mi fac rău, obligându-mă la dăruire necondiționată. fără interes.
Să mă educ lângă Dumnezeu .. spre a DA altora și în final lui Dumnezeu, ceea ce niciodată nu mi-a aparținut de fapt ci mereu a fost a Lui Dumnezeu.
Doamne ajută-mă Tu și învață-mă să mă uit la Tine și să copiez tainele acestui joc în care tu arunci în poala vieții mele binecuvîntări peste binecuvîntări, arătîndu-Ți bunătatea și mă îndemni să le dau mai departe ..ca să ajungă în final tot la Tine, de unde au plecat, fără ca Tu să ai nevoie de ele.
Înțeleg din asta că Tu îmi construiești bogățiile Cerești din ceea ce Ți-am înapoiat.
Mai văd un lucru…cu cât dăruiesc mai mult primesc mai mult și sunt pusă în situația de a dărui și mai mult. Îmi spui că așa și doar așa îmi strâng comori în Cer ..și mă asiguri că Acolo nu le rod moliile și nici rugina, nici hoții nu le fură.
Doamne, ajută-mă să stau mereu în acest lanț al dăruirii și al agonisirii întru cele de Sus, fără teama că voi sărăci ci adânc încredințată că doar așa mă pot îmbogăti, pe mine și pe cei cărora le dăruiesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu