duminică, 15 martie 2015

Din înțelepciunea infinitului.

N-am trăit o viață de om încă, pentru a avea o înțelepciune căruntă. Dar am umblat mereu pe calea “extra-ordinară”. Şi-am atins Fericirea. Da. Exact. Mai mult, mă scald în ea, în fiecare existențială clipă.
Viața mea a fost deja mai frumoasă decât mi-aş fi putut imagina. Dar un prieten drag mi-a spus odată aşa: “Crezi că nu se poate mai mult? Nu-l provoca pe Dumnezeu! ;)”. Aşa că… let it be!
Din această sublimă călătorie, am rămas cu câteva “esențe” pe care vreau să le împărtăşesc cu cei dragi:
1. Dacă ar fi să spun o singură idee, aceea ar fi: FĂ CE SIMȚI! Punct.
…dar sunt bloggeriță şi pe deasupra, am un dar de a vorbi mult, aşa că nu mă voi opri la o singură idee. ;)
2. Fii răzvrătit, de câte ori simți că ceva nu e conform dorințelor sufletului tău.
3. Ai curaj să vrei mai mult. Întotdeauna mai mult. Se poate, crede-mă. Imposibilul e mai posibil decât posibilul.
4. Crede în tine şi în visul tău. Până în pânzele albe. Chiar dacă nimeni altcineva nu mai crede. Şi când nici măcar tu nu mai crezi, îți dau cuvântul meu că eu mai cred. Nu din altruism exacerbat, ci pentru că am văzut cu ochii mei că ORICE se poate.
5. Caută-L. Caută-L că îl vei găsi. Dacă nu îl găseşti degrabă, ceartă-te cu El. Zbiară. Sparge tot prin casă. Fă ce te taie mintea aia fascinantă, dar nu te opri din căutat.
6. Profită de ORICE moment în care ai ocazia să iubeşti. Iubeşte cu tot omul din tine, când e om şi cu toată divinitatea din tine, când e divin. Când e ambele, eşti norocos. Iubeşte-l cu toată ființa ta. :)
7. Da. Consideră-te norocos. Consideră-te deştept, frumos, talentat. Mai bine să fie o iubire de sine egoistă şi superficială, decât să nu fie deloc.
8. Dezvoltă-ți curajul. Nimeni nu s-a născut un luptător neînfricat. Poate doar Schwarzenegger. Dezvoltă-ți curajul. Cum? Citeşte din nou punctul 1.
9. Nu trăi viața altora. Riscă să pierzi prieteni, riscă să pierzi oameni apropiați, dacă aceştia vor sta în calea visului tău. Riscă orice. Nu rămâi singur niciodată, chiar dacă ai rămâne ultima suflare de pe pământ, îți garantez.
10. Când te bagi în rahat, du-te până la capăt. Cu fruntea sus. Nu sta mai mult decât e necesar. S-ar putea să te împuți.
11. Acceptă că ți-e frică. Acceptă ajutorul celorlalți şi vei depăşi frica.
12. Dă-ți timp să te descoperi cine eşti cu adevărat. Dacă reții un singur lucru din tot ce am scris aici, acesta să fie.
13. Bagă la cap: ieri a fost cum a fost, azi e cum e, mâine va fi cum va fi. :) În fiecare zi.
14. Pune-te pe locul întâi. Nu din egoism, ci din iubirea de Sine. Nu ştii ce e iubirea de Sine? Spor la aflat.
15. Crede, dacă vrei să vezi. Nu fii prostănac crezând doar ce poți să vezi. Totul e mai mult de atât.
16. Nu te baza prea mult pe coincidențe. Dumnezeu nu dă cu zarurile.
17. Când nu ştii cine e vinovatul pentru vreo nefericire de-a ta, uită-te în oglindă. Îți recomand, din experiență, să faci asta şi când crezi că ştii.
18. Ai grijă ce-ți doreşti. Căci dacă eşti destul de naiv să crezi că s-ar putea întâmpla, atunci chiar se va întâmpla.
19. Frica şi Iubirea sunt ca şi cele două fețe ale unei coli de hârtie. Sunt amândouă acolo, însă doar de tine depinde care parte e deasupra şi care dedesubt.
20. Întotdeauna ar mai fi lucruri de spus. Dar vei ajunge la un moment dat să conştientizezi că tăcerea este, într-adevăr, de aur.
PS: Dacă eşti femeie, un ruj roşu şi nişte tocuri cui te vor ajuta să cucereşti mulți bărbați. Dar nu mai mulți decât o vor face deschiderea sufletului, curajul de a-ți accepta vulnerabilitatea şi bucuria de a fi femeie.
PS2: Dacă eşti bărbat şi ai ajuns până aici cu cititul, atunci nu prea mai ai nevoie de sfaturile mele.
Cu dragoste în suflet, te rog să fii fericit. 
https://dianaculic.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu