duminică, 15 martie 2015

Simt.

Gratitudine.
Simt recunoştință absolută…
Pentru fiecare atingere pe care am simțit-o cu sufletul.
Pentru fiecare mângâiere de floare pe care mi-a dat-o.
Pentru fiecare pereche de ochi a căror privire m-a făcut să mă intimidez, emoționată.
Pentru fiecare lecție pe care am conştientizat-o, încheiată cu un sincer şi călduros “oh my God…”.
Pentru fiecare moment de sincronicitate între sufletul meu şi al altuia.
Pentru fiecare secundă în care am simțit că Viața bate filmul…chiar şi Avatarul.
Pentru fiecare răspuns al Lui care m-a făcut să mă mir, încă o dată, de cât e de grozav.
Pentru fiecare lacrimă.
Pentru fiecare om.
Pentru fiecare noapte intensă de pasiune şi pentru fiecare somn de bebeluş.
Pentru fiecare ocazie de a-mi deschide inima în fața oamenilor.
Pentru că am învățat minunăția de a fi vulnerabil.
Pentru că am primit curajul de a mă abandona.
Pentru tine, pentru mine, pentru noi, pentru tot ceea ce există.
Pentru El, Viață şi Iubire.
Pentru gratitudine.
Pentru că simt.
Pentru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu