sâmbătă, 13 martie 2010

Michelangelo

În fiecare bloc de marmură se află o statuie.
Am văzut îngerul în piatră şi am sculptat până l-am eliberat.
Pictura, şi mai ales fresca, nu este o ocupaţie pentru cei ce au trecut de o anumită vârstă.
Dacă lumea ar şti cât de mult am muncit pentru a atinge măiestria pe care o am, munca mea nu le-ar mai părea la fel de minunată.
Doamne, fă să doresc întotdeauna puţin mai mult decât pot realiza.
Iubirea este aripa dăruită de Dumnezeu sufletului, pentru ca să urce până la El.
Un artist mare nu concepe niciun subiect pe care marmura să nu-l poată cuprinde în sânul său; dar nu reuşeşte aceasta decât mâna care ascultă de inteligenţă.
Genialitatea este răbdare nesfârşită.
Sufletul meu nu poate gasi o scara catre Rai decat prin frumusetea pamantului.
Frumuseţea este eliminarea surplusului.
Cel ce iubirea-şi ia drept armă, frânge destin şi ură, forţă şi mizerii.
Găseşte un serviciu care să-ţi placă şi vei adăuga 5 zile fiecărei săptămâni.
La supărări eu uit îndatorirea, căci într-o vrednică prietenie mii de plăceri nu şterg o tulburare.
Cu faţa spre cer, îmi simt memoria
într-o casetă, iar pieptul de harpie,
şi pensula deasupra feţei
îmi creează, în joc, un paviment bogat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu