duminică, 4 aprilie 2010

Ioan 12 - Isus vorbeste de moartea Sa

20 Niste Greci dintre ceice se suisera sa se inchine la praznic,
21 s-au apropiat de Filip, care era din Betsaida Galileii, l-au rugat, si au zis: Domnule, am vrea sa vedem pe Isus.”
22 Filip s-a dus si a spus lui Andrei; apoi Andrei si Filip au spus lui Isus.
23 Drept raspuns, Isus le-a zis: A sosit ceasul sa fie proslavit Fiul omului.
24 Adevarat, adevarat, va spun, ca, daca grauntele de griu, care a cazut pe pamint, nu moare, ramine singur; dar daca moare, aduce multa roada.
25 Cine isi iubeste viata, o va pierde; si cine isi uraste viata in lumea aceasta, o va pastra pentru viata vecinica.
26 Daca Imi slujeste cineva, sa Ma urmeze; si unde sint Eu, acolo va fi si slujitorul Meu. Daca Imi slujeste cineva, Tatal il va cinsti.
27 Acum sufletul Meu este tulburat. si ce voi zice?_ Tata, izbaveste-Ma din ceasul acesta?_ Dar tocmai pentru aceasta am venit pina la ceasul acesta!
28 Tata, proslaveste Numele Tau!” si din cer, s-a auzit un glas, care zicea: L-am proslavit, si-L voi mai proslavi!”
29 Norodul, care statea acolo, si care auzise glasul, a zis ca a fost un tunet. Altii ziceau: Un inger a vorbit cu El!”
30 Isus a raspuns : Nu pentru Mine s-a auzit glasul acesta, ci pentru voi.
31 Acum are loc judecata lumii acesteia, acum stapinitorul lumii acesteia va fi aruncat afara.
32 si dupa ce voi fi inaltat de pe pamint, voi atrage la Mine pe toti oamenii.” -
33 Vorbind astfel, arata cu ce moarte avea sa moara. -
34 Norodul I-a raspuns: Noi am auzit din Lege ca Hristosul ramine in veac; cum dar zici Tu ca Fiul omului trebuie sa fie inaltat? Cine este acest Fiu al omului ?”
35 Isus le-a zis: Lumina mai este putina vreme in mijlocul vostru. Umblati ca unii cari aveti lumina, ca sa nu va cuprinda intunerecul: cine umbla in intunerec, nu stie unde merge.
36 Cita vreme aveti lumina printre voi, credeti in lumina, ca sa fiti fii ai luminii.” Isus le-a spus aceste lucruri: apoi a plecat si S-a ascuns de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu