duminică, 4 aprilie 2010

Ioan 14 - Imbarbatarea ucenicilor

1 Sa nu vi se tulbure inima. Aveti credinta in Dumnezeu, si aveti credinta in Mine.
2 In casa Tatalui Meu sint multe locasuri. Daca n-ar fi asa, v-as fi spus. Eu Ma duc sa va pregatesc un loc.
3 si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc, Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine, ca acolo unde sint Eu, sa fiti si voi.
4 stiti unde Ma duc, si stiti si calea intr-acolo.”
5 Doamne”, I-a zis Toma, nu stim unde Te duci; cum putem sa stim calea intr-acolo?”
6 Isus i-a zis: Eu sint calea, adevarul si viata . Nimeni nu vine la Tatal decit prin Mine.
7 Daca m-ati fi cunoscut pe Mine, ati fi cunoscut si pe Tatal Meu. si deacum incolo Il veti cunoaste; si L-ati si vazut.”
8 Doamne”, i-a zis Filip, arata-ne pe Tatal, si ne este de ajuns.”
9 Isus i-a zis: De atita vreme sint cu voi, si nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a vazut pe Mine, a vazut pe Tatal. Cum zici tu dar: Arata-ne pe Tatal?
10 Nu crezi ca Eu sint in Tatal, si Tatal este in Mine? Cuvintele, pe cari vi le spun Eu, nu le spun dela Mine; ci Tatal, care locuieste in Mine, El face aceste lucrari ale Lui.
11 Credeti-Ma ca Eu sint in Tatal, si Tatal este in Mine; credeti cel putin pentru lucrarile acestea.
12 Adevarat, adevarat, va spun, ca cine crede in Mine, va face si el lucrarile pe cari le fac Eu; ba inca va face altele si mai mari decit acestea; pentruca Eu ma duc la Tatal:
13 si ori ce veti cere in Numele Meu, voi face, pentruca Tatal sa fie proslavit in Fiul.
14 Daca veti cere ceva in Numele Meu, voi face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu