duminică, 4 aprilie 2010

Ioan 14 - Pazirea poruncilor

15 Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile Mele.
16 si Eu voi ruga pe Tatal, si El va va da un alt Mingiietor (Greceste: Paraclet, aparator, ajutor.), care sa ramina cu voi in veac;
17 si anume, Duhul adevarului, pe care lumea nu-l poate primi, pentruca nu-L vede si nu-L cunoaste; dar voi Il cunoasteti, caci ramine cu voi, si va fi in voi.
18 Nu va voi lasa orfani, Ma voi intoarce la voi.
19 Peste putina vreme, lumea nu Ma va mai vedea, dar voi Ma veti vedea; pentruca Eu traiesc, si voi veti trai.
20 In ziua aceea, veti cunoaste ca Eu sint in Tatal Meu, ca voi sinteti in Mine, si ca Eu sint in voi.
21 Cine are poruncile Mele si le pazeste, acela Ma iubeste; si cine Ma iubeste, va fi iubit de Tatal Meu. Eu il voi iubi, si Ma voi arata lui.”
22 Iuda, nu Iscarioteanul, I-a zis: Doamne, cum se face ca Te vei arata noua si nu lumii?”
23 Drept raspuns, Isus i-a zis: Daca Ma iubeste cineva, va pazi cuvintul Meu, si Tatal Meu il va iubi. Noi vom veni la el, si vom locui impreuna cu el.
24 Cine nu Ma iubeste, nu pazeste cuvintele Mele. si cuvintul, pe care-l auziti, nu este al Meu, ci al Tatalui, care M-a trimes.
25 V-am spus aceste lucruri cit mai sint cu voi.
26 Dar Mingiietorul, adica Duhul Sfint, pe care-L va trimete Tatal, in Numele Meu, va va invata toate lucrurile, si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu.
27 Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaiminte.
28 Ati auzit ca v-am spus: Ma duc, si Ma voi intoarce la voi. Daca M-ati iubi, v-ati fi bucurat ca v-am zis: Ma duc la Tatal; caci Tatal este mai mare decit Mine.
29 si v-am spus aceste lucruri acum, inainte ca sa se intimple, pentruca atunci cind se vor intimpla, sa credeti.
30 Nu voi mai vorbi mult cu voi; caci vine stapinitorul lumii acesteia. El n-are nimic in Mine;
31 dar vine, pentruca sa cunoasca lumea ca Eu iubesc pe Tatal, si ca fac asa cum Mi-a poruncit Tatal. Sculati-va, haidem sa plecam de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu