duminică, 20 iulie 2014

Vise desenate ..

dream-memory

Visele sunt bucăți din noi care cer timp, credință dar și acțiune pentru a putea prinde aripi și a se înălța cât mai sus.Atâta timp cât ai  vise, ai un scop…o direcție de urmat, nu plutești ca o corabie pe mare purtată de forța vântului.
Când eram mică aveam o vorbă pe care o cred cu toată tăria și în ziua de azi, și anume, dacă Doamne Doamne nu mi-a scris în stele am să îmi scriu eu.Nu cred că există ceva bătut în cuie, cred că dacă sufletul tău își dorește ceva într-un mod sau altul se găsește și calea.Tot ce este adevărat nu moare, tot ce nu moare este pentru că noi credem în acel ceva.
Hm…visele sunt desenate în steluțe, iar dorința împlinirii lor le fac să strălucească acolo sus, de aceea atunci când vezi o stea căzătoare se spune să îți spui o dorință.În realitate visul acela era de mult în tine, l-ai eliberat spre a se manifesta în realitatea ta.
Cred că fiecare este dator lumii să lupte  pentru împlinirea viselor sale, pur și simplu pentru că împlinirea lor face omul mai fericit.Un om fericit e automat mai bun.
Visele mele desenate sunt steluțe ce licăresc Acolo Sus ca să îmi lumineze calea aici Jos, visele mele sunt fluturii ce zboară în inima altora și aduc fericire, visele mele sunt stropii de ploaie ce mângâie pământul și îi mulțumesc.
Visele mele sunt lumina sufletului meu, bucățele rupte din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu