joi, 4 martie 2010

Minunată poezie şi rugăciune a Cerului, Tu într-u Totul

O, vino, Isuse şi-n inima mea!

O inimă care te-aşteaptă,

Inima Ţie ti-o dăruiesc,

Să faci din ea cântare-Sfântă..Ascult cum dorul Tău mă cheamă

Ascult la şoapta tăcerii Tale,

ascult la glasul Tău şi mă îmbrac cu El..,

Ascult la comorile Tale, parcurg în mângâierile razelor Tale,

Parcurg odată cu fiecare clipă în ale Tale Taine Sfinte!..,

parcurg cu gândurile Tale munţii, apele, oceanele,

Toate Creaţiile Tale, Tată Ceresc! pentru care îţi mulţumesc!


Sunt o trecătoare în imensitatea Măreţiei Tale,

Sunt un zbor al fluturelui în adierea vântului,

sunt o apă curgătoare, parcurgând peste varietatea pietrelor,

umplându-mi fiinţa cu ale Tale culori.

Sunt o stâncă, care tace şi încântă!

Sunt o harfă în vânt...Al Tău cuvânt..

Sunt un noian de vise, cuvântătoare şi nescrise,

Sunt visarea ochilor deschişi..contemplare de nedescris.

Sunt iubirea cu care m-am născut,

Sunt Cuprinderea printr-o mirare a Tot ceea ce se află pretutindeni şi pentru Totdeauna.

Sunt o ninsoare luată de vânt, adusă atunci pe pământ.

Sunt clopotul dimineţii târzii..,

Sunt şi mă bucur că sunt.

Sunt..! şi transpun Iubirea Ta cea Sfântă, în cuvinte nerostite, doar scrise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu