joi, 4 martie 2010

NOI...2 NOI

Clipe ale zilei, mă duc într-o depărtare a existenţei unei fiinţe dintr-un alt Univers,

O fiinţă, întruchipată în mii de stele, într-un cristal-putându-i privi chipul,

Un chip pe care-l vizualizez în sufletul meu,

Un chip plăpând, purtat de adierea toamnei mă face să păşesc pe un tărâm îndepărtat

unde-L voi putea atinge.

Privesc cristalul care îmi dă puterea magică a pătrunderii în profunzimea Lui,

Profunzimea descoperită îmi spune ceea ce am simţit cândva-atunci-cândva-acum.

Profunzimea vorbind în semnele puterii creatoare a unei atingeri purtată de fluturii

Culorilor cristalelor chipului Tău, în depărtare.

Atinge fluturele care s-a aşezat pe umărul Tău şi simte-i dăruirea de Sine în Sine,

Dăruirea din El pentru chipul creonat din petale de aripi.

Fii un un fluture al zborului spre Univers,

Fii o rază de soare într-un alt Paradis,

Fii o rază de iubire într-o clipă de vis,

Fii pierdut în gânduri

Citind printre rânduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu