joi, 4 martie 2010

O NOAPTE, O LUNĂ

Este noapte...O noapte în care luna plină ne luminează mai puternic gândurile,

alţii privind-o de la geam stând şi încercând să înţeleagă ce este ea,“ luna“?

Luna spunem este minunată, este plină de luminozitate.

Dar acum, mă întreb ea, luna este o fiinţă? Ce simt privind-o?

Luna, pătrunzând în interiorul ei îmi transmite o sclipire, o existenţă unică

într-o fiinţă unică.

Pentru mine aceasta reprezinta ea, Luna.

Mă ocroteşte, îmi vorbeşte, mă linişteşte, mă inspiră.

O luna atât de senină, de inocentă, de o plutire pe cerul care-i este alături,

care o face să fie doar Ea, în singurul ei Univers.

Luna, înconjurată de constelaţii, vorbindu-le,fiind Ei, fiinţe divine.

atingându-ne în fiecare seară, fiind Acolo, noi doar lăsându-ne sufletul

să simtă ritualul care se găseşte într-o lume imaginar de reală

O lume în care putem să ne contopim, să fim Dincolo de pătrunderea privirii,

O privire simbolizată de zâmbetul Lunii, albastrul cerului fiind floarea unificată

a fiinţei noastre, stelele fiindu-ne fiinţele cele mai iubitoare, îndreptându-ne

paşii spre paradisul care se naşte odată cu noi, iubeşte odată cu noi, trăieşte.

Este El în fiinţa noastră, sunt ele "fiinţele divine" în sufletele noastre,

şi ne vor călăuzi paşii spre cea mai înaltă înălţime,

Divinitatea Absolută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu